Begin van mijn avontuur! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Justin Jansen - WaarBenJij.nu Begin van mijn avontuur! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Justin Jansen - WaarBenJij.nu

Begin van mijn avontuur!

Door: Justin Jansen

Blijf op de hoogte en volg Justin

20 Mei 2019 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn avontuur naar London
Het is 6 mei 2019. Het is zover. We praten er op school al het hele jaar over. Maar nu gaat het dan eindelijk gebeuren: mijn stage reis naar het buitenland. Ik heb gekozen voor Engeland en de stad London. Losstaand dat dit een bekende en toeristische stad is, heb ik hier een connectie. Herbert van Ox Global Investments heeft mij een stage plek aangeboden op zijn hoofdkantoor nabij Oxfordstreet; de bekendste winkelstraat van de stad. Maar om bij mijn stage bedrijf te komen begon mijn avontuur vandaag met een vliegreis. Ik vloog met EasyJet vanaf Schiphol Airport in Amsterdam.

De aankomst in London
Na een korte reis van ongeveer één uur kwam ik veilig aan op Gatwick Airport. Met de Underground heb ik vanaf het vliegveld mijn reis vervolgd naar mijn hostel voor de komende maanden. Het is dichtbij het kantoor van mijn stage plek. En tevens mooi centraal gelegen in de stad. Het mooiste van alles is nog dat het er ook allemaal keurig uit ziet. Een goed bed, mooie keuken, een ruime badkamer en een mooi uitzicht op een drukke straat. Ik ben door Roxanne, de directeur van OX Global in Engeland goed ontvangen. We hebben mijn stage opdrachten vanuit school besproken, waaronder deze blog. En ze heeft me uitgedaagd om zelf met opdrachten te komen voor mijn periode in London. Gelukkig had ze daar zelf ook al over nagedacht. Maar de eerste week krijg ik de tijd om te weinnen aan het bedrijf. Ik ga me verdiepen in hetgeen dat ze doen en hoe ze dat doen. Ik houd jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Justin

Welkom op mijn profiel, ik ga stage lopen in Londen in de periode van 06-05-2019 t/m 12-07-2019. Hou dit profiel in de gaten voor toffe blogs.

Actief sinds 13 Feb. 2019
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 1381

Voorgaande reizen:

06 Mei 2019 - 12 Juli 2019

Buitenlandse Stage Londen

Landen bezocht: